Dostawa zamówień w sklepie internetowym LibraCafe
Dostawa towarów
Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi DPD.
Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com.pl),
Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).
W dniu doręczenia na stronie internetowej DPD, Klient może uzyskać informację na temat numeru telefonu do kuriera zajmującego się dostawą przesyłki. Ponadto istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem celem ustalenia dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.
Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:
a) przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,
b) przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy towaru są następujące: Firma kurierska DPD:
a) przy płatności przelewem poniżej 90,00 zł: przesyłka Kurier DPD – 9,99 zł,
b) przy płatności za pobraniem poniżej 90,00 zł: przesyłka Kurier DPD – 13,99 zł,
c) powyżej 90,00 zł: darmowa dostawa.
Odbiór w Paczkomacie InPost
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż paczka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając paczkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.
Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
Koszt dostawy towaru są następujące: InPost Paczkomaty:
a) przy płatności przelewem poniżej 90,00 zł: przesyłka Kurier DPD – 12,99 zł,
b) przy płatności za pobraniem poniżej 90,00 zł: przesyłka Kurier DPD – 16,99 zł,
c) powyżej 90,00 zł: darmowa dostawa.